عهد دروغین

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

شکستی این دلِ تنها ، تو این عهدِ دروغینـــــت

بریدی وصله ی دیدار ، با اون حرفای سنگینت

 

نمی دونی چه بد قولی ، گذشت از بچگی هامون

من و تویِ یه جا پنهون ، فریب زندگی هامــون

 

عزیزم لحظه ی دیدار ، چقد واسم صفا داره

همه رو مثل دل دیدم ، توی عهدی وفاداره

 

دلم دور شد از این غوغا ، فدای بی قراری شد

به جز اون دردِ تنهایی ، نصیبم غم و زاری شـد

 

تو شهری دورم از خویشان ، کسی دردم نمی خونه

به یه جایی سفر کردم ، کسی قدرم نمی دونـــــــه

 

به امید ملاقاتت ، شب و روزم سفر کـــــــــــــردم

چقد این راه شد نزدیک ، به یادت غم به در کردم

 

ولی با چشم بی خوابم ، رسیدم پایِ دیدارت

همون جایِ قرار ما ، من و پیچوندی سرکارت

 

تو می دونی که پر صبرم ، نمی ترسم از این بارون

شدم آهِ تمنّا ها ، نه تو لیلی نه من مجنـــــــون

 

جاسم ثعلبی (حسّانی) 03/05/1391

 

 

 





:: برچسب‌ها:
عهد دروغین ,
:: بازدید از این مطلب : 1647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : چهار شنبه 4 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی